داغ داغ؛ درگیری دایی و هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس در رختكن پرسپولیس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

  به گزارش همــــــــــــــــــــــــــه چیـــــــــــــــــــــز بــــــــــــــــــرای شمـــــــــــــــــا درگیری شدیدی میان یکی از طرفداران حمید درخشان با هواداران دایی به وجود آمد که لحظاتی بعد به درگیری فیزیکی رسید.

 

* با حضور نیروی انتظامی در محل تمرین پرسپولیس و خاموش شدن پروژکتورهای ورزشگاه، هواداران از داخل مجموعه به بیرون هدایت شدند. این در حالی بود که هنوز مسئولان پرسپولیس داخل درفشی فر حضور داشتند.

 

* محمد دایی که برای اعتراض نسبت به تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به داخل رختکن درفشی فر رفته بود، پس از دیدن حمیدرضا سیاسی به سمت وی رفت و با الفاظی نه چندان آرام نسبت به تصمیم گیری صورت گرفته اعتراض کرد.

 

لحظاتی بعد کار به جایی رسید که درگیری میان طرفین شدت گرفت و در حالی که نزدیک بود درگیری به شکل فیزیکی برسد، حاضران این دو را از هم جدا کردند.

 

* پس از پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس با گروه مربیان پیشین باشگاه، توافقی برای تعیین وضعیت طرفین حاصل نشد. بدین ترتیب فردا وضعیت نابسامان پرسپولیس ادامه خواهد داشت و قرار است کادر فنی سابق روز پنجشنبه به درفشی فر بروند.

 

* علی دایی سرمربی سابق پرسپولیس هنگام خروج از درفشی‌‌فر با مأموران پلیس درگیر شد. دایی توقع داشت تا پلیس راه را برای او باز کند اما یکی از مأموران نسبت به او واکنش نشان داده و به دایی گفت که اینها هواداران شما هستند!

 

* علی دایی هنگام خروج از درفشی‌فر نسبت به ابراز احساسات هواداران با دست تکان دادن برای آنها، واکنش نشان داد.

 

* هواداران پرسپولیس برای حمایت از علی دایی شعار سر دادند «سیاسی حیا کن، پرسپولیس را رها کن.»

 

* تعدادی از هواداران پرسپولیس به سمت اتومبیل سیاسی رفتند و با سنگ به جان آن افتادند. آنها الفاظ بسیار بدی به وی و خانواده اش نسبت دادند.

 




:: موضوعات مرتبط: عکس های دیدنی و جالب , اخبار روز , اخبار ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: مطالب داغ , مطالب ورزشی , درگیری , علی دایی , درگیری علی دایی با آقای سیاسی , هیئت مدیر باشگاه پرسپولیس , مطالب جالب , ,
:: بازدید از این مطلب : 2244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : VAHID SS
ت : پنج شنبه 20 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی